[ucapan FFCrew] Selamat Pengantin Baru.

Pada 14 dan 15 March ini FFCrew mendapat banyak undangan perkahwinan
Maafkan FFCrew kerana tidak dapat hadir ke majlis perkahwinan anda. Ada perkara penting yang FFCrew tidak dapat elakkan.Tahniah diucapakan kepada Shiela, yang telah berkahwin dengan riza. Saya rasa di kediaman mereka di Kuala Lumpur. Maafkan ku kerana tidak dapat hadir. Majlis persandingan mereka adalah pada 14 Mac 2009.
FFCrew juga ingin mengucapkan selamat pengantin baru kepada bekas lecterur FFCrew yang mengajar FFCrew dalam subject MAT150 semasa FFCrew berada di semester baru Cik Nurzalina, melangsungkan perkahwinan bersama Hasrizal. Perkahwinan mereka dilangsungkan di rumah pengatin perempuan di Taman Jasa, Batu Caves. Pada 14 Mac 2009. Akhir sekali, pada 15 Mac 2009 bertempat di Simpang Durian, Jelebu Negeri Sembilan. Seniorku, yang sesama jaga koop dulu semasa di SMKA Pedas. Sdri Suzie Liana Abdullah ataupun Kak Suzie akan berkahwin dengan En Alif Azmir hihi dari Klang. Maafkan saya kerana tidak dapat hadir
Tahniah diucapkan kepada semua yang akan melangsungkan perkahwinan pada tarikh 14 dan 15 mac 2009. Maafkan saya kerana tidak dapat hadir ke majlis perkahwinan anda. Doa saya, agar anda semua sentiasa bahagia dan kekal bersama sehingga akhir hayat. Tahniah!!!!

0 orang yang membebel:

Post a Comment