Terima Kasih Exco-35

FFCrew ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada Exco35 kerana berjaya membawa GPMS-UiTM dengan jayanya. Poster dibawah adalah hadiah untuk exco-35. Khas daripada FFCrew. FFCrew berharap, kita dapat bantu mereka yang menerajui GPMS UiTM dengan hati yang ikhlas. Bantu dengan sebaik mungkin. Pangkat tidak menjadi penghalang untuk kita terus bersama menjadi orang kuat GPMSUiTM. Sapa cakap seketeriat komitment sikit daripada exco. Tak itu salah, bgi ffcrew exco dan semua warga GPMS UiTM perlu bantu-membantu antara satu sama lain.
Gambar yang tidak ada dalam nie adalah Sdr Hamidah Haroon iaitu Setiauasha II GPMS UiTM Malaysia. Maaf midah, bukan taknak letak. Tetapi FFCrew takde gambar midah time nie. Sebab yang nie pun FFCrew ambik dan edit daripada gambar di carta organisasi exco-35.
So, far .. tahniah la kepada pemimpin baru GPMSUiTM Malaysia yang dipilih pada MAT yang lepas aitu pada 5Februari09. dekat DKB yang penuh dengan sejarah. FFCrew yakin. anda semua adalah seorang yang memang betul-betul layang menerajui nakhoda GPMS UiTM Malaysia. FFCrew akan bantu semampu boleh untuk Exco-36 GPMS UiTM Malaysia. Onn dan geng Tahniah!!! Buat yang terbaik untuk GPMS UiTM Malaysia.
Untuk maklumat lajut pasal sape yang menarjui GPMS UiTM Malaysia boleh layari laman web yang dikelola oleh FFCrew sendiri iaitu

0 orang yang membebel:

Post a Comment