[FFCrew Note] Dulu dan Kini

Dulu, time lepas SPM semua orang sibuk dengan Friendster. So, aku pun create 1 akaun friendster aku...
 
Then, dalam masa yang sama jugak Myspace pun keluar, so, aku create la myspace.......
 
Tak lama lepas tue, tagged, aku create.. tp x aktif sebab layout die same dengan myspace & friendster.
 
1 tahun setengah sebelum nie, ada satu lagi sosial website yang ramai pulak orang minat. Facebook. nampak macam ade lain sikit dengan Fs da Ms. So, aku pun tanpa segan silu, create satu account... e-mail die khairulanwar@live.com / add yer
 
then, orang ckp twitter best.. so, aku create la twitter yang konsep die lain dengan fs, ms, dan fb. 
bukak la twitter aku twitter.com/khairulanwarQ
* yang nie sosial network jer..
google maps pulak, dulu, aku gunakan googlemaps nie nak tgk bumbung rumah aku jer.. best tau.. ada jugak bumbung rumah aku dalam google maps.
 
tp, setelah sekian lama aku dah nampak jalan-jalan nak ke rumah aku... best gak
 
sekarang nie aku selalu gunakan googlemap sebelum aku keluar rumah. print out direction jer then nnt guna.. nak jejalan...
 
lagi best... x yah nak sesat-sesat dan servay jalan, dulu.... hanya dengan 1 klick sahaja. thanks to google maps.

0 orang yang membebel:

Post a Comment