[FFCrew event] KBAZ!!! Berjaya dengan Jayanya

Tahniah diucpkan kepada Persatuan Belia Islam Nasional (PEMBINA) bersama Aman Malaysia Bhd yang telah berjaya melaksanakan satu program yang amat bermakna buat diri kami generasi muda.
 
Konvensyen BERKAHIRNYA AGENDA ZIONIS yang telah dijalankan di Dewan Merdeka, PWTC pada 9 Mei 2009 bagi saya adalah satu konvensyen yang jelas kepada semua peserta berkenaan dengan zionis. 
 
Paling membagakan saya seramai lebih kurang 3000 orang telah mengikuti program ini yang kebanyakan daripada mereka, merupakan golongan belia. Seramai lebih kurang 80% merupakan golongan belia. Tahniah kepada golongan belia. 
 
Panelis terdiri daripada Dr Azzam Tamimi (seorang aktivitis dan ahli akedemik Palestin), Dr Mohsen Salleh (Pengarah Alzantouna Centre of Studies and Consultanions, Berut) dan Dr Roslan (Journalis Palestin / pensyarah UM).
 
Konvensyen telah dirasmikan oleh Musfi Perlis SS Dr Juada Jaya (Mufti Kerajaan Negeri Perlis) yang juga bersama-sama dalam konvensyen ini. 
  Turut kelihatan junior/senior  sekolah saya daripada SMKA Pedas. Bersama-sama saya semasa itu adalah Sdr Mohd Abd Rauf Tumiran, Mohd Izzudin Abd Razak dan Mohd Muazzin Yassin.
 
Insyallah, saya akan transalate kan serba sedikit modul pada konvensyen hari ini.
 
Tahniah Semua!!

0 orang yang membebel:

Post a Comment